Szymon Lach

SZKOLENIA Z OBSZARU BIZNES

O trenerze

Przede wszystkim sprzedawca. Później trener sprzedaży, doradca, mówca i rekruter (z pasji). Bycie najpierw sprzedawcą pozwala mu wciąż na bieżąco samemu testować nowe rozwiązania i podejścia do sprzedaży. Wyznaje zasadę, że żeby kogoś czegoś uczyć, trzeba najpierw samemu się tego nauczyć. Dzięki temu stojąc na Sali szkoleniowej wie, z kim i o czym rozmawia. Wyznaje zasadę poszukiwania najprostszych i najbardziej skutecznych rozwiązań, które da się możliwie jak najszybciej wdrożyć po to, by obserwować wzrost efektywności biznesowej. Jako trener sprzedaży stawia przede wszystkim na efektywność. Tym samym kryterium kieruje się prowadząc procesy rekrutacyjne. Zawsze kieruje się zasadą: „Biznes + relacje! Nigdy odwrotnie!”.

Ukończył studia magisterskie na kierunku zarządzanie o specjalizacji: reklama i marketing. Ukończył również studia podyplomowe na kierunku: zarządzanie zasobami ludzkimi. Od 2010 pracuje jako wykładowca na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Absolwent Pilskiej Szkoły Trenerów (2011 rok) oraz licznych szkoleń z zakresu komunikacji, sprzedaży, negocjacji, wystąpień publicznych.

Przez wiele lat pracował jako sprzedawca i kierownik sprzedaży w sieci salonów z ekskluzywną modą męską. Realizował się również jako przedstawiciel i menager zespołu przedstawicieli w branży finansowej oraz branży reklamowej. Przez prawie 2 lata tworzył i zarządzał strukturami sprzedaży w jednym z najszybciej rozwijających się start-upów w branży rekrutacyjnej.

Od 2011 roku właściciel firmy szkoleniowej. Realizuje kontrakty szkoleniowe oraz rekrutacyjne. Wspiera przedsiębiorców w budowaniu ich własnej przewagi dzięki dostarczeniu właściwych pracowników oraz odpowiednim ich przygotowaniu do pełnienia swoich obowiązków. Jego misja brzmi: „wykorzystując swoją wiedzę, umiejętności i doświadczenie, zbliżać ludzi choć o krok do ich własnego lepszego jutra”.

W czasie swojej kariery zawodowej, oprócz prowadzenia szkoleń, występował również jako mówca na dużych scenach, u boku takich osobistości jak m.in. Mateusz Grzesiak, Marcin Prokop. Jerzy Zientkowski, Jan Grzesiak, Sebastian Kotow i Jacek Walkiewicz. Brał udział w konferencji Diamenty Sprzedaży oraz występował na cyklicznych konferencjach „Nowoczesne techniki sprzedaży” realizowanych w wielu miastach w Polsce.

Doświadczony praktyk. Najbardziej preferuje pracę na najtrudniejszych przypadkach uczestników szkoleń. Dzięki temu jest w stanie szybko rozwiązać problemy, z którymi na co dzień mierzą się uczestnicy. To sprawia, że prowadzone przez niego szkolenia mają bardzo mocny wymiar praktyczny i są w pełni dostosowane do okoliczności, w których pracują uczestnicy tych szkoleń.

Pracował dla takich firm jak:
mFinanse, PZU Zdrowie, Iglotex, Mercedes – Benz Garcarek, LangMedia, Alior Instytut Biznesu, T-Mobile Usługi Bankowe, Wilo, Nowa Sprzedaż, As Sprzedaży, Brian Tracy International, KGHM (zarząd), Gerda, Polbruk S.A., PKO Bank Polski, Nestle, Britisch American Tabacco, Mago, Arkana, Grupa Farmacol, Tauron, Timshel Recruitment i wiele innych.

Prowadzi szkolenia z zakresu:

  • Dobrej sprzedaży
  • Sztuki wywierania wpływu
  • Negocjacji podstawowych i zaawansowanych
  • Wystąpień publicznych
  • Realizacji procesów rekrutacyjnych

newsletter bądź zawsze na bieżąco