Techniki sprzedaży i finalizacja sprzedaży

BIZNES

Cele szczegółowe

  1. Podniesienie kompetencji uczestników. Każda kompetencja składa się z odpowiedniej wiedzy, umiejętności i postawy. Dlatego najważniejszymi celami tego szkolenia są:
    1. Wyposażenie uczestników w wiedzę z zakresu sprzedaży, finalizacji procesu sprzedaży i pracy z obiekcjami - zamiana leada na sfinalizowany kontrakt
    2. Przetrenowanie z uczestnikami w maksymalny możliwy sposób przekazanej wiedzy, by zamienić wiedzę w umiejętność
    3. Wykształcenie u Uczestników właściwych postaw związanych z partnerskim podejściem zarówno do klienta jak i do siebie samego, co przekłada się na efektywność procesu sprzedażowe

Korzyści

  • Uczestnicy będą znali najnowszą wiedzę na temat mechanizmów zakupowych i sprzedażowych, jakie mają miejsce u klienta i sprzedawcy w czasie procesu sprzedaży (po to, by rozumieć lepiej innych i móc kontrolować siebie)
  • Będą potrafili przeprowadzić głęboką analizę potrzeb/problemów klienta w taki sposób, by uzyskać z tej analizy jak najwięcej argumentów sprzedażowych i wiedzieć, jak zaprezentować je klientowi, by były dla niego przekonywujące
  • Zrozumieją, że XXI wiek wymaga zmiany postawy sprzedawcy i innego podejścia do klienta niż do tej pory
  • Będą potrafili wykorzystać nabytą wiedzę w praktyce
  • Otrzymają zestaw zadań wdrożeniowych, który pomoże im wprowadzić w życie nabytą wiedzę i umiejętności

Plan szkolenia

Dlaczego ludzie kupują

  • Psychologiczne podstawy procesu zakupu
  • Powody, dla których ludzie kupują
  • Rola emocji w procesie zakupowym
  • Czym się różni sprzedaż od kupowania
  • Jak zamienić sprzedaż na kupowanie
  • Dwie postawy każdego sprzedawcy w stosunku do klienta

Od kontaktu do zaufania

Informacja – towar, który sprzedaje i finalizuje

Jak zaprezentować propozycję tak, by klient kupił

Finalizacja sprzedaży

Merytorycznie o obiekcjach i negocjacjach

newsletter bądź zawsze na bieżąco