Lean IT – wprowadzenie. Perspektywy Lean IT
Lean LeanO szkoleniu
Celem szkolenia jest zaprezentowanie filozofii i wybranych narzędzi Lean IT.
Podejście Lean IT jest związane z zarzadzaniem produktami i usługami informatycznymi. Dostarcza filozofię, narzędzia / metody zarządzania jakością w oparciu o koncepcję produkcji Toyota Production System (TPS). Przetłumaczone na język produktów i usług IT zasady TPS przynoszą konsekwentny wzrost satysfakcji klientów i wydajności. Szkolenie przybliża w sposób praktyczny zagadnienia pozwalające na zwiększenie wartości dostarczanej klientom, wyeliminowanie prac nie przynoszących wartości dodanej. Daje możliwości poznania metod angażowania pracowników w ciągłe doskonalenie w celu podniesienia poziomu satysfakcji klienta i uzyskania większej wartości strategicznej.
Korzyści
Jako uczestnik szkolenia:
- Zrozumiesz filozofię Lean IT
- Poznasz techniki i narzędzia, które pozwolą efektywnie wdrożyć Lean IT w organizacji
- Dowiesz się jak definiować wartość dodaną dla klienta i eliminować straty w procesach wytwórczych
Plan szkolenia
Klient
- Wartość dla klienta
- Głos Klienta
- Adekwatność do potrzeb klienta
- Drzewo Wymagań Jakościowych
- Strumienie Wartości w IT
- Konsekwencje niskiej jakości: Pojęcia /narzędzia / metody: Voice of Customer (VOC), Kano model, Critical to quality (CTQ)