Standardy profesjonalnej obsługi klienta

Obsługa Klienta

Korzyści

Umiejętność profesjonalnej obsługi w codziennych oraz trudnych sytuacjach, wpływająca na zwiększenie zadowolenia i lojalność klienta.

Plan szkolenia

Filozofia obsługi klienta - dokąd zmierzam w obsłudze klienta?

  • Cele, które chcę osiągnąć, wartości, które chcę ochronić podczas obsługi
  • Profesjonalna obsługa klienta i jej pułapki: rutyna i emocje

Różnice osobowościowe i ich  wpływ na trudności w obsłudze klienta - co i  jak mówić, żeby klient czuł się obsłużony indywidualnie?

Typowe sytuacje w obsłudze klienta - jak sprawnie obsługiwać klienta i zapobiegać trudnym sytuacjom?

Trudne sytuacje w obsłudze klienta - jak asertywnie ochronić siebie nie tracąc klienta?

Reklamacje - jak dać klientowi satysfakcję, kiedy firma popełni błąd?