Praca na relacjach i zrozumienie emocji klientów w obecnej sytuacji
Obsługa KlientaO szkoleniu
Szkolenie on-line dostosowane jest do obecnej sytuacji. Celem szkolenia jest pomoc pracownikom, menadżerom i klientom w dzisiejszych trudnych czasach. Szkolenia ułożone są w bloki po 4 godziny. Mogą kończyć się zadaniami domowymi, które wzmacniają ich skuteczność. PROWADZONE SĄ ON-LINE.
Wymagania
Szkolenie skierowane jest do przedstawicieli handlowych oraz KAM
Korzyści
- Szkolenie on-line z udziałem trenera
- Wirtualne środowisko nauczania
- Zdalny dostęp do materiałów szkoleniowych
Plan szkolenia
Jak działa mózg klienta
Mapa empatii w sytuacji klienta
Wyciszanie mózgu emocjonalnego klienta
Radzenie sobie z emocjami klientów
Redukowanie lękowych myśli klientów
Jak zwiększyć własną odporność i pokazać klientom, jak sami mogą to robić
Pomaganie klientom, którzy jeszcze sprzedają/pracują
Pomoc klientom w przygotowywaniu kampanii po kryzysie
powiązane szkolenia
gwarantujemy najwyższą jakość
