Praca na relacjach i zrozumienie emocji klientów w obecnej sytuacji

Obsługa Klienta
nowość

O szkoleniu

Szkolenie on-line dostosowane jest do obecnej sytuacji. Celem szkolenia jest pomoc pracownikom, menadżerom i klientom w dzisiejszych trudnych czasach. Szkolenia ułożone są w bloki po 4 godziny. Mogą kończyć się zadaniami domowymi, które wzmacniają ich skuteczność. PROWADZONE SĄ ON-LINE.

Wymagania

Szkolenie skierowane jest do przedstawicieli handlowych oraz KAM

Korzyści

  • Szkolenie on-line z udziałem trenera
  • Wirtualne środowisko nauczania
  • Zdalny dostęp do materiałów szkoleniowych

Plan szkolenia

Jak działa mózg klienta

Mapa empatii w sytuacji klienta

Wyciszanie mózgu emocjonalnego klienta 

Radzenie sobie z emocjami klientów

Redukowanie lękowych myśli klientów

Jak zwiększyć własną odporność i pokazać klientom, jak sami mogą to robić

Pomaganie klientom, którzy jeszcze sprzedają/pracują

Pomoc klientom w przygotowywaniu kampanii po kryzysie

newsletter bądź zawsze na bieżąco