Profesjonalna obsługa klienta
Obsługa KlientaKorzyści
- Nabycie umiejętności prowadzenia rozmowy z trudnym klientem wewnętrznym i zewnętrznym
- Nabycie praktycznych umiejętności profesjonalnej obsługi Klienta
- Przygotowanie do wypracowania standardów zachowań w obsłudze Klienta
- Rozwinięcie umiejętności budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa
- Rozwinięcie umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach
- Zwiększenie efektywności komunikacyjnej w rozmowach z klientem
- Identyfikacja potrzeb rozmówcy i uświadamianie potrzeb Klientowi
Plan szkolenia
Wstęp
- Ćwiczenia wprowadzające i integrujące grupę
Zasady profesjonalnej obsługi Klienta a trudny klient
Budowanie pozytywnych relacji w kontakcie z trudnym Klientem
Psychologia obsługi trudnego Klienta
Obsługa Klienta a rozpoznawanie jego potrzeb
Rozpoznawanie i przeciwdziałanie manipulacjom Klienta
Trudne sytuacje w kontaktach z Klientami
Etapy rozwiązywania zastrzeżeń zgłaszanych przez Klientów
powiązane szkolenia
gwarantujemy najwyższą jakość
