Profesjonalna obsługa klienta

Obsługa Klienta

Korzyści

  • Nabycie umiejętności prowadzenia rozmowy z trudnym klientem wewnętrznym i zewnętrznym
  • Nabycie praktycznych umiejętności profesjonalnej obsługi Klienta
  • Przygotowanie do wypracowania standardów zachowań w obsłudze Klienta
  • Rozwinięcie umiejętności budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa
  • Rozwinięcie umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach
  • Zwiększenie efektywności komunikacyjnej w rozmowach z klientem
  • Identyfikacja potrzeb rozmówcy i uświadamianie potrzeb Klientowi

Plan szkolenia

Wstęp

  • Ćwiczenia wprowadzające i integrujące grupę

Zasady profesjonalnej obsługi Klienta a trudny klient

Budowanie pozytywnych relacji w kontakcie z trudnym Klientem

Psychologia obsługi trudnego Klienta

Obsługa Klienta a rozpoznawanie jego potrzeb

Rozpoznawanie i przeciwdziałanie manipulacjom Klienta

Trudne sytuacje w kontaktach z Klientami

Etapy rozwiązywania zastrzeżeń zgłaszanych przez Klientów

newsletter bądź zawsze na bieżąco