Storytelling zdobywanie klientów za pomocą angażujących opowieści
BIZNESO szkoleniu
Na nasyconych rynkach coraz ciężej odróżnić się od konkurencji. W przypadku samochodów, piwa, komputerów czy telefonów – ale także w przypadku codziennych usług, jak nauka języka – przestajemy kupować produkty dla ich cech funkcjonalnych. Każdy samochód dowiezie nas do celu, każdy komputer pozwoli na sprawdzenie maila i podłączenie się do internetu. Każda szkoła angielskiego nauczy angielskiego.
Jak zatem podejmujemy decyzję, kiedy wszystkie produkty zaczynają robić to samo? Przestajemy kupować produkt, a kupujemy opowieść o nim. Opowieść o tym, że mleko pochodzi od szczęśliwych krów, że kawa jest zbierana o wschodzie słońca i parzona przez wykwalifikowanych baristów… Opowieści są motorem napędowym dzisiejszego marketingu.
Plan szkolenia
Monomit jako punkt wyjścia do budowania fabuły i bohaterów
- Koncepcja monomitu
- Podróż bohatera
- Omówienie dobrych i złych przykładów