Storytelling zdobywanie klientów za pomocą angażujących opowieści

BIZNES

O szkoleniu

Na nasyconych rynkach coraz ciężej odróżnić się od konkurencji. W przypadku samochodów, piwa, komputerów czy telefonów – ale także w przypadku codziennych usług, jak nauka języka – przestajemy kupować produkty dla ich cech funkcjonalnych. Każdy samochód dowiezie nas do celu, każdy komputer pozwoli na sprawdzenie maila i podłączenie się do internetu. Każda szkoła angielskiego nauczy angielskiego.

Jak zatem podejmujemy decyzję, kiedy wszystkie produkty zaczynają robić to samo? Przestajemy kupować produkt, a kupujemy opowieść o nim. Opowieść o tym, że mleko pochodzi od szczęśliwych krów, że kawa jest zbierana o wschodzie słońca i parzona przez wykwalifikowanych baristów… Opowieści są motorem napędowym dzisiejszego marketingu.

Plan szkolenia

Monomit jako punkt wyjścia do budowania fabuły i bohaterów

  • Koncepcja monomitu
  • Podróż bohatera
  • Omówienie dobrych i złych przykładów

Źródła konfliktu

Sposoby opowiadania

Marka jako archetyp

Jak kanały marketingowe (social media itp.) wpisują się w marketing opowieści?

Case studies w wykonaniu dobrych marek

Pytania i odpowiedzi

newsletter bądź zawsze na bieżąco