Paweł Tkaczyk
SZKOLENIA Z OBSZARU BIZNESO trenerze
Paweł Tkaczyk – jak sam twierdzi – zarabia na życie opowiadaniem historii. Buduje silne marki – pracuje m.in. z Agorą, Grupą
Allegro, wieloma mniejszymi firmami. Doradza startupom i innym przedsiębiorstwom – jako mentor np. podczas Startup
Weekend czy Startup Fest. Dzieli się wiedzą – piszę blog o budowaniu marki, popełnił trzy książki: „Zakamarki marki”,
„Grywalizacja” oraz „Narratologia”. Prowadzi szkolenia z marketingu, brandingu, social media… Kocha literki niemal w każdej –
poza Comic Sans – formie.
W 2011 roku otrzymał tytuł Człowieka Roku Polskiego Marketingu (a „Zakamarki marki” tytuł Książki Marketingowej Roku) w
ogólnopolskim plebiscycie organizowanym przez Śląskie Towarzystwo Marketingowe.
Specjalizuje się w tematach związanych z:
- Budowaniem marki
- Grywalizacją
- Storytellingiem
- Copywritingiem
- Employer brandingiem