Grywalizacja - narzędzie budowania zaangażowania i przewagi konkurencyjnej

BIZNES

O szkoleniu

Grywalizacja to wstrzykiwanie elementu „frajdy” w codzienne czynności, które do tej pory niekoniecznie frajdę sprawiały – takie jak np. nauka czy zakupy. Nazwana przez Harvard Business Review jednym z najważniejszych trendów rynkowych 2012 roku jest świetną metodą wybudowania przewagi konkurencyjnej. W praktyce grywalizacja to zaimplementowanie mechanizmów znanych z gier (nie tylko komputerowych) do codziennych czynności. Szkolenie nauczy stosowania tych mechanizmów w praktyce.

Szkolenie kierowane jest do:

  • kadra zarządzająca i ludzie marketingu – nauczą się metod budowania przewagi konkurencyjnej i zaangażowania wśród konsumentów, którzy przeżywają „kryzys deficytu uwagi”
  • ludzie zajmujący się szkoleniami, edukacją, HR – nauczą się sposobów „wstrzykiwania frajdy” w czynności takie jak praca czy nauka, dzięki czemu będą mieli bardziej zaangażowanych i zadowolonych uczniów lub pracowników.

Plan szkolenia

Dlaczego w niektóre czynności angażujemy się dobrowolnie, a do innych musimy się zmuszać?

Czy da się wyróżnić elementy gry?

Zrozumieć graczy.

Elementy składowe grywalizacji, czyli mechanizmy gier.

Marka jako gra.

Planowanie strategii grywalizacji – dobre i złe przykłady, case studies i ćwiczenia.

Q&A – odpowiedzi na pytania uczestników.

newsletter bądź zawsze na bieżąco