Grywalizacja - narzędzie budowania zaangażowania i przewagi konkurencyjnej
BIZNESO szkoleniu
Grywalizacja to wstrzykiwanie elementu „frajdy” w codzienne czynności, które do tej pory niekoniecznie frajdę sprawiały – takie jak np. nauka czy zakupy. Nazwana przez Harvard Business Review jednym z najważniejszych trendów rynkowych 2012 roku jest świetną metodą wybudowania przewagi konkurencyjnej. W praktyce grywalizacja to zaimplementowanie mechanizmów znanych z gier (nie tylko komputerowych) do codziennych czynności. Szkolenie nauczy stosowania tych mechanizmów w praktyce.
Szkolenie kierowane jest do:
- kadra zarządzająca i ludzie marketingu – nauczą się metod budowania przewagi konkurencyjnej i zaangażowania wśród konsumentów, którzy przeżywają „kryzys deficytu uwagi”
- ludzie zajmujący się szkoleniami, edukacją, HR – nauczą się sposobów „wstrzykiwania frajdy” w czynności takie jak praca czy nauka, dzięki czemu będą mieli bardziej zaangażowanych i zadowolonych uczniów lub pracowników.
Plan szkolenia
Dlaczego w niektóre czynności angażujemy się dobrowolnie, a do innych musimy się zmuszać?
Czy da się wyróżnić elementy gry?
Zrozumieć graczy.
Elementy składowe grywalizacji, czyli mechanizmy gier.
Marka jako gra.
Planowanie strategii grywalizacji – dobre i złe przykłady, case studies i ćwiczenia.
Q&A – odpowiedzi na pytania uczestników.
powiązane szkolenia
gwarantujemy najwyższą jakość
