Budowanie silnej marki - silna marka miażdży konkurencję

BIZNES

O szkoleniu

Silna marka to taka, której konsument pożąda, zapominając na chwilę o cenie, jaką musi zapłacić. To pozycja w głowie klienta, której konkurencja nie jest w stanie podrobić. W końcu to przewaga nad rynkiem i większe zarobki. Jak tworzyć takie silne marki?

Szkolenie skierowane jest do właścicieli firm, pracowników marketingu, PR, sprzedaży, product i brand managerów, kadry zarządzającej.

Plan szkolenia

Co to w ogóle jest marka?

  • Marka "dzieje się" w głowie konsumenta. Jak tam dotrzeć?
  • Na jakich poziomach funkcjonuje marka?
  • Użyteczność, głupcze! O wartości dodanej i postrzeganej użyteczności.
  • Mierzenie siły marki. Skąd masz wiedzieć, że Ci się udało?

Tworzenie nowej marki

Zarządzanie portfelem marek

Nowoczesny branding, czyli jak zbudować silną markę?

Sesja ćwiczeniowa: zbudujmy razem silną markę Twojej firmy!

newsletter bądź zawsze na bieżąco