Wywieranie wpływu oraz obrona przed manipulacją - mechanizmy, modele i techniki
BIZNESO szkoleniu
Uczestnicy poznają praktycznie, w formie warsztatowej skuteczne struktury wywierania wpływu na innych i na funkcjonowanie własnych organizacji. Poznają i będą potrafili stosować pojedyncze techniki wpływu oraz posługiwać się modelami wpływu. Będą też potrafili rozpoznać niekorzystne działania i obronić się przed nimi. Poznają też asertywne technik obrony przed manipulacją.
Plan szkolenia
Mechanizmy psychologiczne wspierające nasze działania zawodowe w projektach, w czasie spotkań, w czasie realizacji.
Wywieranie wpływu na ludzi – elementy teorii Cialdiniego w budowaniu odpowiedzialności, konsekwencji i relacji: szef-pracownik i pracownik-pracownik
Zestaw metod przydatnych - metodologia Heidta, wzór Beckhardta, efekt Hwthorne'a.
Praca nad emocjami szkolonych osób – rozpoznawanie emocji i potrzeb.
Zaawansowane techniki wywierania wpływu – jak pracować nad zwiększeniem efektywności w projektach.
Manipulacja i perswazja – granice praktyczne.
Asertywność – jak bronić interesów Firmy zachowując dobre relacje.
Jak efektywnie reagować na zarzuty, konflikty i obikcje.
Modele wywierania wpływu - Model Liniowy, Model Sytuacyjny.
Przećwiczenie werbalnych technik proaktywnych - poszerzania obszarów odpowiedzialności pracowników za wyniki zespołów.
Trening mentalny - techniki stosowane w treningach sportowców.
powiązane szkolenia
gwarantujemy najwyższą jakość
