Jak ugasić pożar szybko i skutecznie - zarządzanie kryzysem wizerunkowym

BIZNES
nowość

O szkoleniu

Jedyne co jest pewne w sytuacji kryzysowej, to… że każda firma będzie musiała sobie z nią poradzić. W rzeczywistości kiedy informacje rozprzestrzeniają się w kilka minut, a błaha z pozoru sytuacja w kilka godzin znajduje się na czołówkach największych portali – umiejętność zarządzania kryzysem staje się kluczowa. Praktyczne szkolenie dla kadry zarządzającej i pracowników, w trakcie którego wykorzystujemy symulację sytuacji kryzysowej. Szkolenie realizowane w formie warsztatowej z wykorzystaniem case studies, podzielone jest na dwie części: dla menedżerów i pracowników, którzy zwykle jako pierwsi mają do czynienia z niezadowolonym klientem. Na zakończenie drugiego dnia szkoleniowego obie grupy Uczestników spotykają się podczas symulacji sytuacji kryzysowej.

 

Plan szkolenia

Kadra menedżerska

  • Identyfikacja kryzysu - co jest tylko hejtem, a co ma potencjał na kryzys
  • Rodzaje kryzysów i sposoby reakcji na poszczególnych etapach
  • Rola menedżera w kryzysie
  • Procedury w naszej firmie

Pracownicy

Moduł wspólnej pracy