Jak ugasić pożar szybko i skutecznie - zarządzanie kryzysem wizerunkowym

BIZNES
nowość

O szkoleniu

Jedyne co jest pewne w sytuacji kryzysowej, to… że każda firma będzie musiała sobie z nią poradzić. W rzeczywistości kiedy informacje rozprzestrzeniają się w kilka minut, a błaha z pozoru sytuacja w kilka godzin znajduje się na czołówkach największych portali – umiejętność zarządzania kryzysem staje się kluczowa. Praktyczne szkolenie dla kadry zarządzającej i pracowników, w trakcie którego wykorzystujemy symulację sytuacji kryzysowej. Szkolenie realizowane w formie warsztatowej z wykorzystaniem case studies, podzielone jest na dwie części: dla menedżerów i pracowników, którzy zwykle jako pierwsi mają do czynienia z niezadowolonym klientem. Na zakończenie drugiego dnia szkoleniowego obie grupy Uczestników spotykają się podczas symulacji sytuacji kryzysowej.

 

Plan szkolenia

Kadra menedżerska:

  • Identyfikacja kryzysu - co jest tylko hejtem, a co ma potencjał na kryzys.
  • Rodzaje kryzysów i sposoby reakcji na poszczególnych etapach.
  • Rola menedżera w kryzysie.
  • Procedury w naszej firmie.

Pracownicy:

  • Kiedy jestem ambasadorem firmy i co z tego wynika.
  • Dlaczego prywatny profil w social media nie istnieje?
  • Jak reagować na hejt i odróżnić go od sytuacji kryzysowej.
  • Moja rola w kryzysie - procedury i sposoby reakcji.

Moduł wspólnej pracy:

  • symulacja sytuacji kryzysowej w social media na podstawie określonych wcześniej obszarów kryzysowych. Umożliwia przećwiczenie sytuacji jak najbardziej zbliżonej do realiów konkretnego hotelu oraz stosowanie procedur. Po zakończeniu symulacji omówienie wniosków i odczuć Uczestników.

newsletter bądź zawsze na bieżąco

gwarantujemy najwyższą jakość