Google AdWords. Skuteczne kampanie reklamowe

BIZNES

O szkoleniu

Ponad 90% polskich internautów jako wyszukiwarkę pierwszego wyboru wskazuje Google. Większość z nich nie korzysta zresztą z żadnej innej… Czyni to z flagowego produktu firmy z Mountain View monopolistę i zarazem wszechpotężne środowisko reklamowe. Sprzyja temu sama zasada działania wyszukiwarki – poszukując w sieci czegokolwiek (produktu, usługi, wiedzy), zwykliśmy wpisywać w jej okienko odpowiednie zapytanie, na które oczekujemy natychmiastowego i oczywiście adekwatnego wyniku. Najlepiej na samej górze pierwszej strony. I tak to właśnie działa. Ktoś, kto chce np. kupić konkretny sprzęt elektroniczny, czy książkę, wpisuje nazwę, czy tytuł w „Googla”, następnie wchodzi w pierwszy, drugi, ewentualnie trzeci link zaproponowany przez wyszukiwarkę i dokonuje zakupów. Podobnie rzecz ma się właściwie z niemal każdą ofertą – nie mamy czasu na dokładne porównywanie cen, o ile towar nie jest bardzo drogi, kupujemy go z reguły w miejscu, w które trafiamy najpierw.

Dlatego firmom i sklepom internetowym zależy na tym, by ich witryny pojawiały się u góry wyników wyszukiwania. Idealnie, gdy dzieje się tak „organicznie”, czyli w skutek dobrego wypozycjonowania danej strony, częstych, powtarzających się odwiedzin, zawartości samych oryginalnych treści… Czyli bez nakładów na reklamę. Niestety, to mrzonka. By móc skutecznie konkurować w wynikach wyszukiwania Google, trzeba zacząć się promować w oferowanym przez firmę systemie wirtualnej reklamy Google AdWords. PPC, czyli kampanie płatnych odnośników, są dostępne właściwie dla każdego reklamodawcy – zaczyna się od naprawdę niskich stawek dziennych. Do tego obsługa kampanii nie jest specjalnie trudna, można się jej szybko nauczyć – na przykład podczas naszego szkolenia. Jego uczestnik przyswoi sobie specjalistyczne słownictwo, jakim operuje się w systemie Google AdWords i pozna całe spektrum jego reklamowej oferty. Dowie się, jak przygotować kampanię w wyszukiwarce AdWords i jak korzystać z sieci reklamowej Google. Przekona się także, że optymalizowanie kampanii w systemie nie jest skomplikowane i że jest w stanie robić to samodzielnie – codziennie, na bieżąco monitorując efekty swoich działań.

newsletter bądź zawsze na bieżąco