Rozsądne stosowanie technik sprzedaży ze zrozumieniem, jak działa psychika klienta

BIZNES
nowość

O szkoleniu

Jeśli przeanalizujemy każdy krok rozmowy z klientem poprzez jego oczekiwania na każdym z tych etapów a nie poprzez cele handlowca, to szanse sukcesu znacząco rosną.
Nie wynaleziono jeszcze takiej techniki handlowej, która zastąpi prawdziwe zainteresowanie rozmówcą.
 

Plan szkolenia

Rozpoczęcie szkolenia

  • Przedstawienie się trenera i uczestników
  • Przedstawienie celów i agendy szkolenia
  • Przyjęcie zasad aktywnego uczestnictwa w szkoleniu
  • Runda otwierająca

Pięć kroków rozmowy handlowej

Jak dział mózg klienta?

Najczęstsze błędy handlowców

Otwarcie - jak je zrobić skutecznie, wiedząc, jak działa mózg

Cztery grupy słów często używanych w sprzedaży, które zniechęcają klienta od samego początku

Jak szybko poznać, co interesuje potencjalnego klienta?

Język korzyści to nie wszystko

Wątpliwości i obiekcje

Radzenie sobie z wątpliwościami klientów

Zamknięcie sprzedaży

Obrona ceny

Przećwiczmy to wszystko raz jeszcze

Zakończenie szkolenia