Asertywność handlowca w trudnych sytuacjach
BIZNESO szkoleniu
Szkolenie dla handlowców, którzy chcą zwiększyć swoją skuteczność radzenia sobie w trudnych sytuacjach handlowych i negocjacyjnych. Uczestnicy poznają pojęcie asertywności rozumianej znacznie szerzej niż traktowanie jej jako sztuki odmawiania. Na bazie tej wiedzy będą ćwiczyć umiejętności asertywne oraz budować sobie postawę asertywną. Celem szkolenia jest zwiększenie skuteczności handlowania i negocjowania oraz rozwiązywania trudnych sytuacji. Wiele treści ze szkolenia może być zastosowane także w życiu prywatnym. Szkolenie jest prowadzone metodą warsztatową i wykładową. Uczestnicy będą analizowali sytuacje ze swojego życia zawodowego, ćwiczyli ich rozwiązywanie. Poznają zasady asertywności i będą uczyli się technik asertywnych. Poszukają też własnych ograniczeń utrudniających rozwinięcie postawy asertywnej. Będą pracowali w scenkach weryfikujących rozwiązania oraz podnoszących kompetencje.
Korzyści
- Zdolność do asertywnego zachowania w kontaktach z klientami,
- Umiejętność właściwego reagowania w trudnych sytuacjach sprzedażowych,
- Odróżnienie komunikacji emocjonalnej od rzeczowej,
- Zmniejszenie stresu związanego z prowadzeniem rozmów handlowych,
- Poprawa komunikacji z klientem w sytuacjach konfliktowych – lepsze precyzowanie własnych intencji i lepsze rozumienie intencji klienta,
- Poznanie technik asertywnych,
- Poznanie ograniczających przekonać utrudniających rozwinięcie asertywności,
- Większa swoboda prowadzenia rozmów handlowych i wpływ na ich przebieg,
- Umiejętność budowania relacji opartych na zaufaniu.
Plan szkolenia
Rozpoczęcie szkolenia
- Przedstawienie się trenera i uczestników
- Przedstawienie programu, kontrakt z grupą
- Informacje o programie