Utrzymanie klienta
SprzedażKorzyści
Umiejętność odbudowywania relacji z klientem, rozpoznawania powodów chęci rezygnacji lub rezygnacji z usług oraz negocjowania warunków zwiększających szanse na odzyskanie lojalności klienta.
Plan szkolenia
Filozofia obsługi klienta - dokąd zmierzam w obsłudze klienta?
- Cele, które chcę osiągnąć, wartości, które chcę ochronić podczas obsługi
- Profesjonalna obsługa klienta i jej pułapki: rutyna i emocje
Czym jest sprawna i profesjonalna obsługa - jak tworzyć dobrą historię współpracy?
Organizacja pracy przed rozmową z klientem - jak oszczędzić swój czas i energię oraz zwiększyć efektywność rozmowy?
Prowadzenie rozmowy mającej na celu utrzymanie lub odzyskanie klienta - jak zrozumieć perspektywę klienta i zwiększyć szansę na zatrzymanie go
Trudne sytuacje w rozmowie z klientem - jak poradzić sobie z niechęcią do rozmowy i pretensjami klienta?
powiązane szkolenia
gwarantujemy najwyższą jakość
