Utrzymanie klienta

Sprzedaż

Korzyści

Umiejętność odbudowywania relacji z klientem, rozpoznawania powodów chęci rezygnacji lub rezygnacji z usług oraz negocjowania warunków zwiększających szanse na odzyskanie lojalności klienta.

Plan szkolenia

Filozofia obsługi klienta - dokąd zmierzam w obsłudze klienta?

  • Cele, które chcę osiągnąć, wartości, które chcę ochronić podczas obsługi
  • Profesjonalna obsługa klienta i jej pułapki: rutyna i emocje

Czym jest sprawna i profesjonalna obsługa - jak tworzyć dobrą historię współpracy?

Organizacja pracy przed rozmową z klientem - jak oszczędzić swój czas i energię oraz zwiększyć efektywność rozmowy?

Prowadzenie rozmowy mającej na celu utrzymanie lub odzyskanie klienta - jak zrozumieć perspektywę klienta i zwiększyć szansę na zatrzymanie go

Trudne sytuacje w rozmowie z klientem - jak poradzić sobie z niechęcią do rozmowy i pretensjami klienta?

newsletter bądź zawsze na bieżąco