Analityka danych w ekosystemie Google
GoogleO szkoleniu
Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy na temat zaawansowanych aspektów analityki w ekosystemie narzędzi Google. Podczas szkolenia uczestniczy dowiedzą się między innymi:
- jak zwalidować poprawność danych zbieranych przez Google Analytics
- w jaki sposób analizować dane w czasach cross-device i cross-channel
- jak radzić sobie z opomiarowaniem aplikacji mobilnych
- jak pozyskiwać i przetwarzać dane w przy wykorzystaniu Google Analytics API
Wymagania
Rekomendowane jest aby uczestnik szkolenia przed przystąpieniem do niego posiadał już Google Analytics Individual Qualification (GAIQ).
Korzyści
Po szkoleniu uczestnik będzie potrafił samodzielnie:
- walidować poprawność implementacji na stronie kodu śledzenia Google Analytics
- analizować dane w kontekście cross-device i cross-channel
- opomiarowywać aplikacje mobilne
- wyciągać z raportów Google Analytics kluczowe dane
- "zasilać" Google Analytics danymi z zewnętrznych źródeł
- stosować wyrażenia regularne w Google Analytics
- implementować Google Tag Managera i wykorzystywać go do zbierania dodatkowych danych
- wizualizować zbiory danych przy wykorzystaniu Google Data Studio
- weryfikować hipotezy wynikająca z własnych analiz z pomocą testów A/B
- korzystać z Google Analytics API w celu pobierania danych i przetwarzania ich
Plan szkolenia
Moduł 1. Walidacja danych Google Analytics
- Poprawność implementacji kodu Google Analytics
- Debugowanie skryptu Google Analytics
- Walidacja działania GA na urządzeniach mobilnych
- Jak wykluczyć "śmieciowy ruch" - własne wizyty oraz boty