Model usługowy IT w praktyce w oparciu o biblioteki ITIL®
ITILO szkoleniu
Celem szkolenia jest zaprezentowanie procesów i najlepszych praktyk ITIL® w ujęciu praktycznym. ITIL® jest zbiorem dobrych praktyk wspierającym transformację klasycznego podejścia do świadczenia usług IT w model usługowy oparty na wzajemnym rozumieniu potrzeb i partnerstwie z klientem.
Integralna częścią szkolenia jest warsztat przygotowujący do definiowania i wdrażania procesów IT. Z ostatnich badań firmy Forrester wynika, że ITIL ma pozytywny wpływ przede wszystkim na wydajność (85%), jakość usług (83%), ocenę pracy działów IT (65%) oraz na wygenerowanie oszczędności (41%). ITIL® umożliwia: - redukcję kosztów - budowanie relacji współpracy klientami/ biznesem opartej na wzroście zaufania - podniesienie jakości usług IT i zwiększenie wydajności poprzez standaryzację i ciągłe doskonalenia
Wymagania
Brak wymogu formalnego przygotowania do szkolenia. Zalecanym jest jednak znajomość podstawowych zasad zarzadzania procesami.
Korzyści
Jako uczestnik szkolenia:
- Zrozumiesz czym jest model usługowy oparty o biblioteki ITIL®.
- Poznasz techniki i narzędzia, które pozwolą efektywnie wdrożyć model usługowy IT w organizacji
- Dowiesz się jak zaprojektować procesy IT, tak aby były efektywnie zarządzane
Plan szkolenia
ITIL®– wprowadzenie
- Organizacja IT
- Współpraca IT-biznes
- Podejście usługowe IT i tworzenie wartości dodanej w usługach