User Experience Design

UX

O szkoleniu

UX design, czyli projektowanie doświadczeń użytkownika, jest procesem, którego celem jest zwiększenie satysfakcji klienta korzystającego z produktu poprzez poprawę jego funkcjonalności i użyteczności, dostarczenie produktu łatwego w obsłudze, zapewnienie „przyjemnych” interakcji między klientem a produktem.

Wymagania

Brak wymagań.

Korzyści

Uczestnicy szkolenia poznają podstawowe pojęcia z dziedziny UX i będą umieli je od siebie odróżnić.
Poznają założenia i składowe elementy procesu projektowania. Poznają różne metody zbierania wymagań użytkowników. Dzięki wykorzystaniu narzędzi projektowych będą potrafili określić problemy użytkowników i możliwe szanse rozwoju produktu.
Uczestnicy nauczą się szkicowania rozwiązań i dowiedzą się, w jaki sposób zaangażować innych do tego zadania.
Dzięki szkoleniu uczestnicy dowiedzą się co jest najważniejszą formą weryfikacji UX produktu, i będą potrafili zaplanować przebieg testów z użytkownikami.

Plan szkolenia

Część 1

  • wprowadzenie do tematyki UX
  • czym jest user experience
  • obszary UX i kontekst biznesowy (UI, CX, CRO)
  • użyteczność w ujęciu heurystyk
  • prowadzenie projektu z uwzględnieniem UX

Część 2

Część 3

Część 4

newsletter bądź zawsze na bieżąco