User Experience Design
UXO szkoleniu
UX design, czyli projektowanie doświadczeń użytkownika, jest procesem, którego celem jest zwiększenie satysfakcji klienta korzystającego z produktu poprzez poprawę jego funkcjonalności i użyteczności, dostarczenie produktu łatwego w obsłudze, zapewnienie „przyjemnych” interakcji między klientem a produktem.
Wymagania
Brak wymagań.
Korzyści
Uczestnicy szkolenia poznają podstawowe pojęcia z dziedziny UX i będą umieli je od siebie odróżnić.
Poznają założenia i składowe elementy procesu projektowania. Poznają różne metody zbierania wymagań użytkowników. Dzięki wykorzystaniu narzędzi projektowych będą potrafili określić problemy użytkowników i możliwe szanse rozwoju produktu.
Uczestnicy nauczą się szkicowania rozwiązań i dowiedzą się, w jaki sposób zaangażować innych do tego zadania.
Dzięki szkoleniu uczestnicy dowiedzą się co jest najważniejszą formą weryfikacji UX produktu, i będą potrafili zaplanować przebieg testów z użytkownikami.
Plan szkolenia
Część 1
- wprowadzenie do tematyki UX
- czym jest user experience
- obszary UX i kontekst biznesowy (UI, CX, CRO)
- użyteczność w ujęciu heurystyk
- prowadzenie projektu z uwzględnieniem UX